Γράφαμε εχτές για το άνοιγμα του καινούριου μετώπου στον κόσμο του ονλάιν βίντεο με την περαιτέρω εμπλοκή της Instagram (δηλαδή της Facebook –μη γελιόμαστε!) στον συγκεκριμένο χώρο, και σήμερα το “recode” χτυπάει κατευθείαν στην καρδιά της συζήτησης, ήτοι στη σχέση μεταξύ αριθμού των βίντεο που μπορεί να προσελκύσει, ειδικά από επαγγελματικού επιπέδου δημιουργούς και σε αυτό που είναι διατεθειμένη να τους πληρώσει προκειμένου να έρθουν. Όπως σχολιάζει (και) το άρθρο, η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει ακόμα ποιο θα είναι το μοντέλο βάσει του οποίου θα ανταμείβει τους δημιουργούς –απλώς αναφέρει τη…



Διάβασε Περισσότερα Εδώ.